مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:382019-09-24اجتماعي

ادامه هرس درختان کنوکارپوس اهواز، متهمان تنگی نفس پاییزی


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به در پیش بودن باران های پاییزی، از تکمیل عملیات هرس درختان کنوکارپوس تا نیمه مهرماه به منظور پیشگیری از بروز تنگی نفس در میان شهروندان خبر داد.

- ادامه هرس درختان "کنوکارپوس" اهواز، متهمان تنگی نفس پاییزی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به در پیش بودن باران های پاییزی، از تکمیل عملیات هرس درختان کنوکارپوس تا نیمه مهرماه به منظور پیشگیری از بروز تنگی نفس در میان شهروندان خبر داد.

علیرضا عالی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بروز سالانه تنگی نفس پاییزی در اهواز و احتمال تاثیر درختان کنوکارپوس در این بیماری اظهار کرد: پیرو تاکید شورای سلامت و استاندار خوزستان، هرس درختان کنوکارپوس در سال جاری زودتر از موعد آغاز شده است زیرا احتمال وقوع نخستین بارندگی در مهرماه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هرس اغلب درختان کنوکارپوس سطح شهر اهواز مستمر و به صورت هرس فرم انجام می شود، تصریح کرد: با این وجود، درختانی که به صورت درخت کاری انبوه کشت شده اند و برابر نظریه ها، احتمال گرده افشانی گسترده دارند باید هرس شوند که در این راستا اقدام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: تا 24 شهریورماه از حدود 120 هزار اصله کنوکارپوس که به صورت انبوه کاری به گل دهی خواهند رسید، 102 هزار و 785


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه هرس درختان کنوکارپوس اهواز، متهمان تنگی نفس پاییزی

ادامه هرس درختان کنوکارپوس اهواز، متهمان تنگی نفس پاییزی