مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:332019-09-24سياسي

پورحسین: شرکت کشت و صنعت مغان به صاحبان اصلی آن برگردد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نگاه دولت به نقاط مرزی مغان نباید انتفاعی باشد، گفت: نمی توان زمین آبا و اجدادی عشایر را با عنوان شرکت دولتی یا عنوان های دیگر تصاحب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکور پورحسین شقلان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مسئله واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی و اقدامات سازمان خصوصی سازی نیازمند بازنگری جدی و اقدام اساسی از طرف دولت است.

همچنین این مسئله نیازمند تنویر افکار عمومی است.

لازم است نهادهای نظارتی نتیجه بررسی های خود را به سمع و نظر مردم برسانند.

از سران سه قوه درخواست می کنم که با برگزاری یک جلسه مشترک گزارش بی طرفانه خود را ارائه کنند تا به یک مفاهمه و تصمیم مشترک برسند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اذعان به اینکه رییس دستگاه قضا اقدامات خوبی در مبارزه با فساد انجام داده است، گفت: مردم مغان انتظار دارند که شرکت کشت و صنعت مغان که در چارچوب پروژه فساد بلعیده شده است به صاحبان اصلی آن برگردد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اشاره به پروژه سد خداآفرین در این منطقه خطاب به وزارت نیرو و جهاد کشاورزی گفت: طراحی این پروژه بر مبنای 63 هزار هکتار زمین بوده و بودجه نیز دریافت شده حال نمی دانم چه اتفاقی افتاده که به 36 هزار هکتار تقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورحسین: شرکت کشت و صنعت مغان به صاحبان اصلی آن برگردد

پورحسین: شرکت کشت و صنعت مغان به صاحبان اصلی آن برگردد