مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:082019-09-24بين الملل

عباس: هیچ تماسی با ترامپ قبل از تغییر موضعش درباره فلسطین نداریم


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که تماسی با دولت آمریکا تا زمانی که موضع خود را در قبال مسئله فلسطین تغییر ندهد، صورت نخواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با اقلیت فلسطین در نیویورک گفت: ما هیچ گونه تماسی با دولت آمریکا نخواهیم داشت تا زمانی که موضع و تصمیمات ویرانگر خود را درباره روند صلح از جمله به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل و انتقال مقر سفارتش از تل آویو به قدس تغییر ندهد.

عباس از تصمیمات آمریکا از جمله توقف حمایت مالی از آژانس امداد و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) به شدت انتقاد و بر موضع ثابت فلسطین درباره مخالفت با سیاست های آمریکا تأکید کرد.

عباس گفت: سیاست آمریکا اسراییل را به اقدامات خصمانه علیه اراضی فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی تشویق کرده است.

وی دولت رژیم صهیونیستی را به از بین بردن هرگونه فرصتی برای تحقق صلح عادلانه از طریق ادامه سیاست شهرک سازی و بازداشت ها و ادامه بلوکه کردن درآمدهای مالیاتی فلسطین متهم کرد.

عباس مجددا تهدید کرد: اگر اسراییل وعده خود درباره الحاق بخشی از کرانه باختری را اجرایی کند این به معنای پایان تمامی توافق نامه های بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: هیچ تماسی با ترامپ قبل از تغییر موضعش درباره فلسطین نداریم

عباس: هیچ تماسی با ترامپ قبل از تغییر موضعش درباره فلسطین نداریم