مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 08:132019-09-24دانش

دانشجوی سبزواری پژوهشگر برتر جشنواره پایان نامه های کشور شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: یکی از دانشجویان این دانشگاه در دومین جشنواره پایان نامه های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا سعیدی اصل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: فاطمه عباسیان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی گرایش فناوری مواد غذایی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با پایان نامه بهینه سازی فرمولاسیون ژله نوشیدنی- گیاهی حاوی ژلاتین و عصاره بهارنارنج با استفاده از طرح مخلوط در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی ادامه داد : این پایان نامه که با راهنمایی و همکاری دکتر عبدالرضا میرچولی برازق تهیه و تنظیم شده بود، توانست عنوان پایان نامه برتر را به خود اختصاص دهد و فاطمه عباسیان نیز به عنوان پژوهشگر برتر مورد تجلیل قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: جشنواره پایان نامه های برتر ایران به عنوان یکی از جشنواره های تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران، فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرده و در زمینه انتشار مقالات، پایان نامه ها، کتاب ها و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت می کند.

سعیدی اصل افزود: هدف از برگزاری سالانه این جشنواره، انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی کشور و در دسترس قرار دادن آن ها برای عموم علاقه مندان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی سبزواری پژوهشگر برتر جشنواره پایان نامه های کشور شد

دانشجوی سبزواری پژوهشگر برتر جشنواره پایان نامه های کشور شد