مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 20:432019-09-23سياسي

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی در بازدید از طرح های اشتغال مددجویان امداد در استان ایلام، از برنامه ریزی این نهاد برای ایجاد 170 هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از پرداخت هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی در بازدید از طرح های اشتغال مددجویان امداد در استان ایلام، از برنامه ریزی این نهاد برای ایجاد 170 هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 30 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور در شش ماهه نخست سال 98 حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تاکید بر اینکه همه ساله بیشترین فرصت های شغلی برای مددجویان در نیمه دوم سال ایجاد می شود، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال با ایجاد بیش از 170 هزار فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری

ایجاد 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری