مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 19:432019-09-23سياسي

فعالیت های بنیاد مستضعفان به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با تاکید بر ضرورت اصلاح وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان افزود: - رییس بنیاد مستضعفان مهمترین ماموریت بنیاد را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت های بنیاد و شرکت های زیرمجموعه باید به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با تاکید بر ضرورت اصلاح وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان افزود: بنیاد مستضعفان یک نهاد اجتماعی برای خدمت رسانی به محرومان است.

اقدامات زیادی در حوزه محرومیت زدایی انجام شده که مردم از آن بی خبرهستند و لازم است برای اطلاع رسانی این خدمات و بهبود وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان اقدامات این نهاد برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از مناطق مختلف را قابل توجه توصیف کرد و گفت: فعالیت های بنیاد مستضعفان به خوبی به مردم معرفی نشده است.

متاسفانه ذهن جامعه از کارنامه بنیاد مستضعفان خالی است و این موضوع موجبات سواستفاده بدخواهان مردم و نظام را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت شفاف سازی فعالیت های بنیاد مستضعفان، خاطرنشان کرد: رابطه بنیاد با همه زیر مجموعه ها و شرکت ها باید کاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های بنیاد مستضعفان به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد

فعالیت های بنیاد مستضعفان به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد