مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 19:082019-09-23اقتصادي

تاب آوری اقتصادی کشور به شدت افزایش یافته است


وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی با تأکید براینکه 200هزار میلیارد تومان سرمایه کذاری در بخش گردشگری در حال انجام است که همه سرمایه گذاری ها غیر دولتی است، - گفت: تاب آوری اقتصادی کشور به شدت افزایش یافته است و کشوربا آرامشی بی نظیر رشد مثبتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان عصر پنجشنبه یکم مهرماه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، با بیان اینکه آمریکایی ها واقعا کم آورده اند، اظهارکرد: بانک جهانی رشد با ثباتی برای ایران پیش بینی کرده است.

وی تصریح کرد: اقتدار همه جانبه ای پیدا کرده ایم و این چیزی نیست جز اقداماتی که در همه بخشهای اقتصاد مقاومتی انجام گرفته است والبته هنوز جا دارد کار کنیم تا فکر تحریم از فکر دشمنان ما خارح شود.

وی افزود: در شرایط تحریم هر کشور دیگری بود گرشگری اش از کار می افتاد اما با وجود تحریم ها ما شاهد رشد بسیار خوبی در گردشگری هستیم و به 7 میلیون و 800 هزار نفر گردشگر در سال 97 رسیده ایم.

مونسان بیان کرد: خوشبختانه در حوزه منطقه ای و بازارهای هدف جدید اقدامات خوبی انجام شده و به محصولات گردشگری تنوع داده ایم؛ قبلا گردشگری فرهنگی با چند کشور بود اما تعداد کشورهایی که گردشگر می فرستند به ایران افزایش یافته و تمام ظرفیت های کشور را فعال کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاب آوری اقتصادی کشور به شدت افزایش یافته است

تاب آوری اقتصادی کشور به شدت افزایش یافته است