مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 18:032019-09-23اقتصادي

آماده سازی کتابخانه مرکزی اراک 30 میلیارد اعتبار نیاز دارد


سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان مرکزی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده کتابخانه مرکزی اراک باید تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره برداری برسد، - گفت: آماده سازی این بنا در حدود 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رستگار در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با بیان اینکه قرارداد واگذاری زمین کتابخانه مرکزی شهرستان اراک در سال 84 به امضا رسیده است، اظهار کرد: این زمین در همان سال و توسط نماینده وقت ولی فقیه در استان کلنگ زنی شد ولی به علت بروز برخی از مشکلات روند تکمیل این طرح تا سال 93 مسکوت ماند.

وی ادامه داد: با تلاش های فراوان استاندار وقت در سال 93 این پروژه مجددا کلنگ زنی شد و پروانه ساخت آن با زیربنای 18 هزار و 430 متر در هفت طبقه اخذ شد.

همچنین قرارداد واگذاری این زمین در سال 93 با شرکت مقاوم کار بعنوان پیمانکار با مبلغ 23 میلیارد و 700 میلیون تومان منعقد شد که تا کنون در حدود 15 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

رستگار با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده این کتابخانه باید تا پایان شهریور ماه سال آینده به بهره برداری برسد، گفت: آماده سازی این بنا در حدود 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که متاسفانه با کندی بیش از حدی که در پیشبرد این پروژه مشاهده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی کتابخانه مرکزی اراک 30 میلیارد اعتبار نیاز دارد

آماده سازی کتابخانه مرکزی اراک 30 میلیارد اعتبار نیاز دارد