مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 17:332019-09-23فرهنگي

یک مستندساز با 5 فیلم متقاضی جشنواره حقیقت


هومن ظریف با پنج فیلم «پیرنیا باغبان گلها»،«در جستجوی زمان از دست رفته» ،«یک روز با هوشمند وزیری»،«مرز پرگهر دو»و«میلاد کیایی» در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» متقاضی است.

- هومن ظریف با پنج فیلم پیرنیا باغبان گلها ، در جستجوی زمان از دست رفته ، یک روز با هوشمند وزیری ، مرز پرگهر دو و میلاد کیایی در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت متقاضی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مستندساز با بیان اینکه مستند پیرنیا باغبان گلها ،بعد از 5 سال،با حمایت مرکز گسترش،مرحله تدوین را پشت سرگذاشت،گفت: مستند عالیجناب عشق؛راعتمادی،به دلایلی در این دوره از جشنواره فیلم مستند شرکت نخواهد کرد، اما سعی دارم آن را در شرایطی در ایران به نمایش بگذارم.

بنا بر این گزارش، فیلم پیرنیا باغبان گلها درباره داود پیرنیا،موسس برنامه گلهای رادیو و نخستین برنامه کودک رادیو،مستند در جستجوی زمان از دست رفته درباره حوض روغن موزه هنرهای معاصر، یک روز با هوشمند وزیری درباره غارموزه روانشاد ناصر هوشمند وزیری و مرز پرگهر دو ،با سرمایه گذاری آزیتا خورشیدیان، درباره زندگی علمی دکتر حسین گل گلاب و تصحیح چند تحریف و اشتباه تاریخی و مستند میلاد کیایی درباره آرا و زندگی هنری میلاد کیایی نوازنده و آهنگساز،ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مستندساز با 5 فیلم متقاضی جشنواره حقیقت

یک مستندساز با 5 فیلم متقاضی جشنواره حقیقت