مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 17:132019-09-23سياسي

نقشه راه نداریم


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که نقشه راه نداریم، گفت: جلسات شبکه همکاران انقلاب اسلامی برای تعیین نقشه راه برگزار می شود و اگر این جلسات به سامان برسد، - نقشه راه استخراج شده و خواهیم دانست که مسیر حرکتمان به چه سمتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن شعبانی در جلسه شبکه همکاران انقلاب اسلامی ویژه اهالی هنر و رسانه استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود بر ارتباط با فعالان فرهنگی و اجتماعی اصرار دارد تا با استماع و پایش نظرات، خروجی آن را مبنای برنامه ریزی استان و کشور قرار دهد.

وی با تاکید بر این که اساس هویت سازمان ها وابسته به فعالان و موسسات فرهنگی است، اظهار کرد: با توجه به این که شرایط بومی و اقتضائات استان ها در برنامه ریزی های اعلام شده از سوی ستاد مرکزی لحاظ نمی شود، از این رو اکثر این برنامه ریزی ها روی کاغذ باقی می ماند، در حالی که باید شرایط بومی استان ها در برنامه ریزی ها لحاظ شود.

وی افزود: این جلسات کمک خواهد کرد تا نقشه راهی در مقابل خود داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر این که سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف می داند که وارد جناح بندی های سیاسی نشود، افزود: طبیعی است که سازمان تبلیغات نمی تواند خود را از موضوع سیاست جدا بداند چرا که دیانت ما عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه نداریم

نقشه راه نداریم