مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:282019-09-23سياسي

مردم ایران در مقابل دشمنان ایستاده اند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز نیز مردم انقلابی کشور با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل مشکلات مقاومت می کنند و دولت آمریکا و سایر دشمنان را ناکام گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه اول مهرماه 1398 در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، حمله رژیم بعث عراق در شهریور 1359 به کشورمان را در ادامه توطئه ها و فشارهای قدرت های استکباری علیه انقلاب اسلامی دانست و توضیح داد: معمولاً قدرت های استکباری و حکومت های محافظه کار منطقه ای با اهداف انقلاب ها اعم از مذهبی و غیرمذهبی موافق و سازگار نیستند و به همین دلیل بیشتر انقلاب ها با هجوم و حملات مختلفی روبرو شده اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز با انواع توطئه ها از سوی قدرت های بزرگ دنیا روبرو شد و حمله صدام به ایران نیز با هماهنگی و حمایت قدرت های استکباری و دولت های وابسته به آن ها در منطقه از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و به ویژه عربستان سعودی صورت گرفت و به پشتوانه همین حمایت ها بود که صدام در پاسخ به خبرنگاران گفته بود من پاسخ شما را در تهران خواهم داد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: علاوه بر حمایت قدرت های استکباری همه امکانات مالی، تسلیحاتی و تدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در مقابل دشمنان ایستاده اند

مردم ایران در مقابل دشمنان ایستاده اند