مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:282019-09-23سياسي

80 اثر جدید پژوهشی و اسنادی دفاع مقدس رونمایی می شود


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از رونمایی از بیش از 80 اثر جدید پژوهشی و اسنادی با عنوان «نام ها و یادها» در روز چهارشنبه سوم مهرماه خبر داد.

- رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از رونمایی از بیش از 80 اثر جدید پژوهشی و اسنادی با عنوان نام ها و یادها در روز چهارشنبه سوم مهرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار دکتر علی محمد نایینی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: 39 سال پیش، رژیم بعث عراق به نمایندگی از استکبار جهانی بر ملت ایران جنگ را تحمیل کرد اما مردم مقاوم ما با ایثار، فداکاری برابر آنها ایستادند.

وی از معارف دفاع مقدس به عنوان گنجینه بسیار غنی و عظیم در اختیار ملت ایران و همه ملت ها یاد کرد و افزود: امروز معارف دفاع مقدس، یک منبع قدرت برای ما در همه عرصه های داخلی و خارجی است و هرجا توانسته ایم از آن استفاده کنیم به موفقیت های چشمگیری رسیده ایم.

سردار نایینی با اشاره به اینکه پایه های اصلی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، یادآور شد: در آن دوران هدف اصلی، ثبت تمام حوادث مهم در دوران دفاع مقدس بوده که این رخدادها به خوبی ضبط و جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 اثر جدید پژوهشی و اسنادی دفاع مقدس رونمایی می شود

80 اثر جدید پژوهشی و اسنادی دفاع مقدس رونمایی می شود