مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 15:482019-09-23فرهنگي

نویسنده جوانی که از اسیر 13 ساله نوشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ابوالفضل توکلی تهیه کننده خاطرات صبح درباره این مستند که امشب از شبکه مستند پخش می شود گفت: دلم می خواست در مجموعه قلمستان پرتره ای از نویسنده های جوان دفاع مقدس را داشته باشم، - مجموعه مستند قلمستان دوشنبه 1 مهر با پخش مستند خاطرات صبح پرتره فاطمه دوست کامی نویسنده دفاع مقدس روی آنتن شبکه مستند می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ابوالفضل توکلی تهیه کننده خاطرات صبح درباره این مستند که امشب از شبکه مستند پخش می شود گفت: دلم می خواست در مجموعه قلمستان پرتره ای از نویسنده های جوان دفاع مقدس را داشته باشم، در جریان تحقیق و پژوهش خانم دوست کامی را پیدا کردم، نویسنده تحصیل کرده جوانی که با کتاب سرباز کوچک امام معروف شد.

وی افزود: سرباز کوچک امام مجموعه خاطرات خواندنی مهدی طحانیان، اسیر 13سالهٔ جنگ تحمیلی است که توسط فاطمه دوست کامی به رشته تحریر درآمده است، این کتاب در مدت کوتاهی به چاپ چهل و دوم رسیده است.

این تهیه کننده گفت: آخرین کتاب این نویسنده جوان هم صباح شامل خاطرات صباح وطن خواه از مدافعان شهر خرمشهر و بانوان امدادگر جنگ تحمیلی است.

وی افزود: این مستند 30 دقیقه ای در تهران تصویربرداری شده و مهدی طحانیان و صباح وطن خواه هم در این فیلم ما را همراهی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده جوانی که از اسیر 13 ساله نوشت

نویسنده جوانی که از اسیر 13 ساله نوشت