مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 13:332019-09-23ورزشي

تیم ایران رتبه سوم نمایشگاه بین المللی اختراعات ترکیه را کسب کرد


امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات ایران در نمایشگاه بین المللی اختراعات ترکیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: تیم اختراعات ایران در این نمایشگاه که از 26 تا 31 شهریورماه با حضور 150 کشور در کشور ترکیه دایر بود، - سرپرست تیم اختراعات ایران در نمایشگاه بین المللی اختراعات ترکیه گفت: تیم اختراعات ایران در این نمایشگاه که از 26 تا 31 شهریورماه در کشور ترکیه و با حضور 150 کشور دایر بود، توانست رتبه سوم را از آن خود کند.

امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات ایران در نمایشگاه بین المللی اختراعات ترکیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: تیم اختراعات ایران در این نمایشگاه که از 26 تا 31 شهریورماه با حضور 150 کشور در کشور ترکیه دایر بود، توانست رتبه سوم را از آن خود کند.

محمدی کوشکی ادامه داد: این نمایشگاه زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات کشور ترکیه، فدراسیون جهانی مخترعین و وزارت آموزش و تحقیقات 30 کشور در استانبول برگزار شد.

دانشجوی مخترع اسفراینی خاطرنشان کرد: طرح ما تحت عنوان سرباز آینده لباسی طراحی کردیم که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

این لباس می تواند تمام علائم حیاتی سرباز را ثبت کند؛ مین های موجود در زمین را از فاصله 5 متری شناسایی کرده و هشدار دهد؛ اگر تیر به بدن فرد بخورد به بدنش شوک می دهد تا از هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ایران رتبه سوم نمایشگاه بین المللی اختراعات ترکیه را کسب کرد

تیم ایران رتبه سوم نمایشگاه بین المللی اختراعات ترکیه را کسب کرد