مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 13:182019-09-23اجتماعي

حسن ظن در فرآیند تعلیم و تربیت لازم است


معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در فرایند تعلیم و تربیت حسن ظن لازمه کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ضیاء الدینی صبح امروز اول مهرماه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در رفسنجان با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: ویژگیهای معلم از دیدگاه امام علی (ع)، داشتن حسن ظن متربی و معلم است لذا اگر معلم و دانش آموز نسبت به هم حسن ظن نداشته باشند در تعلیم و تربیت موفق نمی توانند باشند.

وی ادامه داد: به معلمان توصیه می کنیم در کلاس برچسب به فرزندان نزنید اگر این کار را انجام دهید به فرمایشات امام علی(ع) توجه نکردیم معلم اول باید به خودش بپردازد.

معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان ابراز داشت: امروز یکی از روش های موفقیت ما توسعه فردی است؛ یکی از مهارت های توسعه فردی تندخوانی است، برخی از کشورها مانند هند سرانه مطالعه شان در یک دقیقه یک هزار کلمه را می توانند بخوانند.

وی خاطرنشان کرد: سرانه مطالعه در کشور ما پایین است و سرعت مطالعه کم است، با توجه به فناوری اطلاعات و دسترسی به اطلاعات باید سرانه مطالعه افزایش یابد.

ضیاالدینی عنوان کرد: یکی از تندخوانان بالای کشور رهبری هستند ایشان علاقمند به تندخوانی هستند مهارت تندخوانی خیلی به ما کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن ظن در فرآیند تعلیم و تربیت لازم است

حسن ظن در فرآیند تعلیم و تربیت لازم است