مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 13:032019-09-23سياسي

امیدواری رییس دستگاه قضایی فارس برای رفع مشکلات تولید


رییس کل دادگستری استان فارس ابراز امیدواری کرد که مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این استان به شکلی دقیق، کارشناسی شده و در چارچوب قوانین، - رسیدگی و راهکارهای رفع موانع ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از چهار واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهر زرقان، و در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که با حضور تولیدکنندگان برگزار شد با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنعتی این منطقه با اندک بهانه ای غیر فعال شده است، تأکید کرد: در دورانی که در جنگ اقتصادی تمام عیاری به سر می بریم باید تلاش کنیم با نهایت همکاری و تعامل موانع بخش تولید را از سر راه برداریم.

وی با اشاره به اهتمام دستگاه قضایی برای تحقق رونق تولید، از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری خبر داد و گفت: در این ستاد به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی به صورت دقیق و کارشناسی شده و در چارچوب مقررات و حدود قانون رسیدگی و راهکارهایی برای رفع مشکلات و موانع تولید ارائه می شود.

رییس شورای قضایی فارس در جمع تولیدکنندگان منطقه صنعتی زرقان افزود: ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری رییس دستگاه قضایی فارس برای رفع مشکلات تولید

امیدواری رییس دستگاه قضایی فارس برای رفع مشکلات تولید