مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:182019-09-23ورزشي

فغان پور: حساب فدراسیون فوتبال برای دل خوشی مردم کرمانشاه بسته شد


مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به رای صادره درباره مسدود شدن حساب های این فدارسیون و سازمان لیگ توسط یک دادگاه محلی در کرمانشاه اعتراض کرد و این کار را خلاف قوانین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی حساب های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل شکایت باشگاه راهیان کرمانشاه مسدود شده است.

سفی الله فغان پور در گفت وگو با ایسنا، درباره این اتفاق توضیح داد: در فصل 93 و 94 و طبق مصوبه سازمان لیگ تعداد باشگاه های لیگ های برتر، دسته یک، دو و سه کم شد و لیگ های بیست تیمی تبدیل به 18 تیم، لیگ های 18 تیم تبدیل به 16 تیم و لیگ های 24 تیمی تبدیل به 20 تیم شد.

در آن سال راهیان کرمانشاه با توجه به رتبه ای که داشت و همچنین کم شدن تعداد تیم های لیگ آزادگان به لیگ دسته دو سقوط کرد.

وی ادامه داد: پس از این مدیران و مسئولان این باشگاه مدعی شدند که این سقوط باعث کم شدن ارزش مالی این باشگاه شده است و بر همین اساس به دادگاهی در کرمانشاه شکایت کردند.

دادگاه نیز از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دفاعیه خواست که رییس وقت سازمان لیگ به همراه وکیل این سازمان در دادگاه حاضر شدند و دفاعیه هایی نیز مطرح کردند.

اساس دفاعیه سازمان لیگ بر این بود که اولا باید این شکایت در تهران و در شهری که محل اصلی استقرار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است صورت بگیرد و همچنین کم شدن ارزش سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فغان پور: حساب فدراسیون فوتبال برای دل خوشی مردم کرمانشاه بسته شد

فغان پور: حساب فدراسیون فوتبال برای دل خوشی مردم کرمانشاه بسته شد