مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:032019-09-23سياسي

عضو هیئت رییسه مجلس: شفافیت آرای نمایندگان جزیی از حقوق شهروندان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: نظارت بر عملکرد نمایندگان در جلسه علنی و کمیسیون های تخصصی، - یوسف نژاد گفت: شفافیت پارلمانی جزء حقوق ذاتی مردم برای آگاهی و نظارت بر عملکرد نمایندگان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: نظارت بر عملکرد نمایندگان در جلسه علنی و کمیسیون های تخصصی، جزء حقوق شهروندان است.

وی افزود: شفافیت آرا زیر مجموعه شفافیت پارلمانی با شاخص های مختلف است و تلاش ما باید این باشد که این فرهنگ و ادبیات شفاف سازی در مجلس نهادینه شود.

عضو هیئت رییسه مجلس اظهار داشت: شفافیت آرای نمایندگان مسئولیت پذیری در مقابل رأی مردم و همچنین نظارت همگانی بر پارلمان را نزد مردم تقویت می کند.

یوسف نژاد با تأکید بر اینکه شفافیت آرا باعث ارتقاء بلوغ سیاسی و اجتماعی می شود، ادامه داد: این موضوع ساختار انگیزشی برای افزایش مشارکت مردم در فرآیند قانون گذاری را تقویت می کند.

نماینده مردم ساری در مجلس با ابراز اینکه شفافیت پارلمان جزء حقوق ذاتی مردم برای آگاهی و نظارت بر عملکرد نمایندگان خواهد بود و باید تلاش کرد این آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت رییسه مجلس: شفافیت آرای نمایندگان جزیی از حقوق شهروندان است

عضو هیئت رییسه مجلس: شفافیت آرای نمایندگان جزیی از حقوق شهروندان است