مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 11:032019-09-23سياسي

دانشجویان باید رسالت خود را در جامعه بدانند


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: افرادی که  فقط خوب عبادت می کنند اما اثر اجتماعی ندارند بدترین افراد هستند بنابراین باید بدانید که چگونه در جامعه خود موثر هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی هدایتی در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران که امروز دوشنبه یکم مهرماه برگزار شد با بیان اینکه علم و دانش یکی از مقدسات ما است گفت: اما این علم زمانی مقدس می شود که با یکی از موهبت های الهی یعنی عقل پیوند بخورد.

هدایتی افزود: علم بدون عقل علم نیست، در این خصوص حضرت علی(ع) هم می فرمایند کسی که علمش بیش از عقلش باشد، علمش وبال گردنش خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان جدید وارد عرصه جدیدی از علم و تعلم شده اند خاطرنشان کرد: ورود به این عرصه باید با قوه تعقل همراه باشد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: اگر می خواهید موفق باشید رسالت خود را در جامعه پیدا کنید و بدانید جایگاه شما در ارتباط با رشته ای که در آن تحصیل می کنید در جامعه کجاست، این که شما چه اثری در جامعه خواهید داشت را باید پیدا کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید رسالت خود را در جامعه بدانند

دانشجویان باید رسالت خود را در جامعه بدانند