مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:082019-09-23اقتصادي

پیش بینی صادرات 200 هزار تن سیب درختی از آذربایجان غربی


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی از پیش بینی ارزآوری 100 میلیون دلاری صادرات سیب استان طی سال جاری خبرداد.

- رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی خبرداد: پیش بینی صادرات 200 هزار تن سیب درختی از آذربایجان غربی رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی از پیش بینی ارزآوری 100 میلیون دلاری صادرات سیب استان طی سال جاری خبرداد.

محمدجانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص صادرات سیب استان با بیان اینکه سال گذشته در حدود 44 میلیون دلار ارزآوری حاصل از صادرات سیب از گمرکات استان به کشورهای مختلف از جمله افغانستان، پاکستان و ترکمنستان و عراق بوده است افزود: با توجه به پیش بینی تولید بیش از یک میلیون تن سیب درختی طی سال جاری پیش بینی می شود در حدود 200 هزار تن به ارزش 100 میلیون دلار صادرات از گمرکات انجام شود.

وی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات صادرات سیب استان دو میز استانی توسعه صادرات سیب درختی برگزار شده است افزود: 10 مهر ماه نیز میز ملی توسعه صادرات سیب با حضور مسئولان و تولید کنندگان این حوزه در ارومیه برگزار می شود تا با احصا مشکلات و ارائه پیشنهادات در راستای توسعه صادرات سیب استان گام های مهمی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صادرات 200 هزار تن سیب درختی از آذربایجان غربی

پیش بینی صادرات 200 هزار تن سیب درختی از آذربایجان غربی