مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:532019-09-23حوادث

فوت 4 نفر و مصدومیت 3 نفر بر اثر نشت گاز


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: نشت گاز جان چهار نفر را گرفت و سه مصدوم برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن امینی در تشریح این خبر اظهار کرد: طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس، گزارش حریق منزلی در بلوار علی ابن ابیطالب، شهرک توحید در ساعت 14:29 اطلاع داده شد.

وی افزود: متأسفانه این حریق نیز در حالی صورت گرفت که آشپزخانه منزل در ابتدای درب ورودی و تنها راه ورود و خروج بوده که با نشت گاز منزل را دچار حریق می کند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: ساکنین حاضر در منزل نتوانستند به موقع از منزل خارج شوند و متأسفانه دچار سوختگی و استنشاق دود ناشی از حریق شدند.

امینی ادامه داد: در اثر کُپ انفجار، یکی از ساکنین به بیرون از منزل پرت شده و از طریق وی به همسایگان و آتش نشانی خبر داده می شود.

وی افزود: پس از اعلام، بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 3 و 9 به محل حریق رسیدند و در حین اطفا ساکنین را رهاسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: متأسفانه شدت سوختگی و استنشاق دود به حدی بوده که 4 نفر فوت و 3 نفر مصدوم بر جای گذاشته و در بین آن ها یک مادر باردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 4 نفر و مصدومیت 3 نفر بر اثر نشت گاز

فوت 4 نفر و مصدومیت 3 نفر بر اثر نشت گاز