مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 08:482019-09-23سياسي

تامین مکمل غذایی اسب توسط پژوهشگاه رویان


رییس پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان گفت: این پژوهشگاه موفق شد تا مکمل غذایی مورد نیاز اسب را تولید و تامین کند و برخی از نیازهای این حوزه مرتفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نصر اصفهانی در نشست با سرپرست فرمانداری بجنورد، پیرو سفر معاون علمی و فن آوری رییس جمهور به خراسان شمالی و تصویب اجرای پروژه به نژادی در دام های استان توسط جهاددانشگاهی، افزود: هزینه زیادی برای ورود این مکمل پرداخت می شد از سوی دیگر گاهی اوقات نیز برخی از مکمل های تقلبی وارد کشور می شد.

وی ادامه داد: هم اکنون این مرکز به این دستاورد رسیده است و در خراسان شمالی نیز که اسب های اصیل در حال پرورش هستند می توانیم قسمتی از تولید مکمل غذایی اسب را با مشارکت استان تامین کنیم.

وی در ارتباط با انجام پروژه اصلاح به نژادی دام در خراسان پیشنهاد کرد: این پروژه را جهاد دانشگاهی با همکاری جهاد کشاورزی در قالب تلقیح اسپرم می توانند انجام دهند که کمیت افزایش یاید.

وی ادامه داد: روش دوم پیشنهادی این است که یک دامداری مدل در استان اجرا شود و دامداران زا مشاهده نمونه موفق ترغیب به اجرای این گونه پروژه ها در استان شوند.

بهمن شیردل، سرپرست فرمانداری بجنورد نیز در ادامه این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه جهاد دانشگاهی برای اجرای این پروژه پای کار آمده است، گفت: در حقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مکمل غذایی اسب توسط پژوهشگاه رویان

تامین مکمل غذایی اسب توسط پژوهشگاه رویان