مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 08:282019-09-23حوادث

جزییات حادثه انفجار گاز و سوختگی دو نفر در بخش دیشموک + عکس


رییس اداره شرکت گاز شهرستان کهگیلویه جزییات تازه از حادثه انفجار گاز در بخش دیشموک این شهرستان را تشریح کرد.

- جزییات حادثه انفجار گاز و سوختگی دو نفر در بخش دیشموک + عکس رییس اداره شرکت گاز شهرستان کهگیلویه جزییات تازه از حادثه انفجار گاز در بخش دیشموک این شهرستان را تشریح کرد.

مسلم اکوانیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: روز یکشنبه، 31 شهریورماه حدود ساعت 14 خبری مبنی بر سوراخ شدن یک علمک و شلعه ور شدن آن داده شد.

وی اظهارکرد: طبق شواهد، صاحبخانه کنار علمک اقدام به روشن کردن شعله و ذغال کرده بود که همین موضوع باعث نرم شدن لوله پلی اتیلن علمک شد.

رییس اداره شرکت گاز شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به دلیل نرم شدن لوله پلی اتیلن، فشار گاز به بیرون و شعله رسید و علمک شعله ور شد.

اکوانیان با بیان اینکه بلافاصله شیرهای لازم بسته و حادثه کنترل شد، بیان کرد: کسی بر اثر حادثه شعله گاز باشد آسیب ندید، اما یک نفر برای برداشتن وسیله نقلیه خود عجله کرده بود که زمین خورد و آسیب جدی ندید.

گفتنی است که پیش از این در فضای مجازی و برخی رسانه های محلی اعلام شد که ساعت 13 روز یکشنبه لوله گاز یک منزل مسکونی واقع در خیابان شریعتی شهر دیشموک بر اثر ضعیف بودن جنس لوله از زیر علمک ترکید و این حادثه که صدای مهیبی به همراه داشت موجب زخمی شدن و سوختگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حادثه انفجار گاز و سوختگی دو نفر در بخش دیشموک + عکس

جزییات حادثه انفجار گاز و سوختگی دو نفر در بخش دیشموک + عکس