مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 00:182019-09-22سياسي

نیاز سالانه بیمه سلامت به 20 میلیون دفترچه / موانع حذف دفترچه بیمه های کاغذی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر مزایای حذف اسناد کاغذی و برخط شدن رسیدگی به پرونده های الکترونیک، گفت: باید با توجه به زیرساخت های فنی و اجتماعی با همکاری نظام پزشکی و ثبت احوال به سمت حذف موانع رسیدگی الکترونیک به اسناد برویم.

- نیاز سالانه بیمه سلامت به 20 میلیون دفترچه / موانع حذف دفترچه بیمه های کاغذی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر مزایای حذف اسناد کاغذی و برخط شدن رسیدگی به پرونده های الکترونیک، گفت: باید با توجه به زیرساخت های فنی و اجتماعی با همکاری نظام پزشکی و ثبت احوال به سمت حذف موانع رسیدگی الکترونیک به اسناد برویم.

مهندس طاهر موهبتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیمه سلامت سالانه به 20 میلیون دفترچه نیاز دارد، گفت: علی رغم مشکلاتی که در حوزه کاغذ و افزایش قیمت آن پیش آمد، ما مشکلی برای تامین دفترچه بیمه نداشتیم؛ چراکه از مدت ها قبل در این زمینه برنامه ریزی های مقتضی انجام شده بود.

وی افزود: البته همواه هدف مان کم کردن مصرف کاغذ در روند کار اداری است و از همین رو رسیدگی الکترونیکی اسناد را از 250 بیمارستان آغاز کردیم که این تعداد تا پایان سال به 605 بیمارستان خواهد رسید.

با تحقق روند یاد شده حداقل تا یک سال دیگر دفترچه بیمه به قوت خود باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز سالانه بیمه سلامت به 20 میلیون دفترچه / موانع حذف دفترچه بیمه های کاغذی

نیاز سالانه بیمه سلامت به 20 میلیون دفترچه / موانع حذف دفترچه بیمه های کاغذی