مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 17:182019-09-22ورزشي

حسن یزدانی قهرمان جهان شد/ پایان کار ایران با یک طلا، یک نقره و 2 برنز


نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلای رقابت های جهانی قزاقستان رسید و تنها طلایی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان نام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های روز پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019 که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد و تنها مدال طلای ایران در رقابت های جهانی قزاقستان را از آن کشتی ایران کرد.

در جریان دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم، دیپاک پونیا از هند بدلیل مصدومیت برابر یزدانی حاضر به مبارزه نشد تا به این ترتیب دست یزدانی به نشان فرد پیروز بالا برود و وی بر سکوی نخست جهان قرار بگیرد.

آخرین بار کشتی آزاد ایران توسط حسن یزدانی در رقابت های جهانی 2017 پاریس صاحب مدال طلا شد، در آن رقابت ها نیز یزدانی تنها طلایی کشتی ایران بود.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دوره قبل رقابت های جهانی که سال گذشته در مجارستان برگزار شد توسط حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی به 3 مدال برنز رسیده بود و در جایگاه ششمی جهان قرار گرفت.

حسن یزدانی پیش از این و در جریان دور مقدماتی که روز گذشته(شنبه) برگزار شد، پس از استراحت در دور نخست، براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن یزدانی قهرمان جهان شد/ پایان کار ایران با یک طلا، یک نقره و 2 برنز

حسن یزدانی قهرمان جهان شد/ پایان کار ایران با یک طلا، یک نقره و 2 برنز