مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 16:082019-09-22اجتماعي

حدود 12 هزار کلاس اولی سمنانی به پیشواز مهر رفتند


در آستانه بهار علم و دانش نزدیک به 12 هزار کلاس اولی اولین روز حضور خود در مدارس استان را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه یکی از این جشن ها اظهار کرد: کلاس اولی ها همچون سال های گذشته یک روز پیش از بازگشایی رسمی مدارس با حضور در کلاس های خود با فضای مدارس خود آشنا شدند.

وی با بیان اینکه استان سمنان امسال بیش از 11 هزار و 800 کلاس اولی دارد ادامه داد: هیچ گونه مشکلی برای ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس این استان وجود نداشته و دانش آموزان از فردا سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان شمار دانش آموزان این استان در سال جاری را افزون بر 123 هزار دانش آموز برشمرد و خاطرنشان کرد: سال تحصیلی فردا با زنگ مهر در سراسر استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه کلاس اولی های استان امروز راهی مدارس خود شدند ادامه داد: روز گذشته نیز بیش از هشت هزار پیش دبستانی با حضور در پیش دبستانی های خود به پیشواز بهار علم و دانش رفتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه نزدیک به 9هزار معلم و فرهنگی در مدارس استان فعالیت می کنند افزود: امسال دانش آموزان این استان در بیش از یک هزار و 100 مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 12 هزار کلاس اولی سمنانی به پیشواز مهر رفتند

حدود 12 هزار کلاس اولی سمنانی به پیشواز مهر رفتند