مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:282019-09-22پزشكي

جانمایی استقرار اورژانس در مسیرهای سفر اربعین در خوزستان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جانمایی استقرار اورژانس در مسیرهای سفر اربعین در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه خوزستان، دکتر محمدامین زرگر در جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان که امروز (31 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان سیلاب، اظهار کرد: در مجموع در زمان سیلاب، 30 دستگاه آمبولانس در مناطق سیل زده مستقر شدند و از ظرفیت سه فروند بالگرد استفاده شد و در مجموع 43 سورت پرواز انجام شد.

وی افزود: همچنین بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت بستری، آزمایشگاه و دندانپزشکی برپا شد و تیم های واکنش سریع نیز در مناطق سیل زده و صعب العبور خدمات لازم را ارائه دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هماهنگی خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان انجام شد و در مجموع 3 هزار و 857 ماموریت انجام دادیم.

زرگر عنوان کرد: درست است که کمبود و مشکلاتی داشتیم اما سعی شد که از این مشکلات به عنوان درس استفاده شود که مشاهده کردیم در زلزله مسجدسلیمان، نیروهای ما آمادگی لازم را داشتند.

وی با توجه به پیش رو بودن راهپیمایی اربعین حسینی، بیان کرد: از 13 مهرماه اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی استقرار اورژانس در مسیرهای سفر اربعین در خوزستان

جانمایی استقرار اورژانس در مسیرهای سفر اربعین در خوزستان