مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-22اجتماعي

دعوت شرکت مترو تهران از دهه شصتی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: برنامه فرهنگی و اجتماعی با عنوان مشق احسان از امروز تا جمعه 5 مهر از ساعت 8 تا 20 در پنج ایستگاه منتخب؛ - شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: کلاس درس دهه شصت چهارشنبه 3 مهر در ایستگاه متروی تئاترشهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: برنامه فرهنگی و اجتماعی با عنوان مشق احسان از امروز تا جمعه 5 مهر از ساعت 8 تا 20 در پنج ایستگاه منتخب؛ شهید بهشتی، دروازه شمیران، تئاترشهر، میدان آزادی و تهران (صادقیه) برگزار می شود.

باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان مناطق کم برخوردار و مناطق سیل زده نیاز به یاری و حامی شهروندان در خصوص تامین نوشت افزار دارند، بدین منظور شرکت بهره برداری متروی تهران کانتر های جذب حامی جهت تأمین و توزیع نوشت افزار دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده را با مشارکت مجمع نوشت افزارایرانی ـ.

اسلامی (ایران نوشت) برپا می کند.

همچنین، با فضاسازی انجام شده گذرگاه های فرهنگی مترو حال و هوای مهر را برای مسافران تداعی می کنند.

در ایستگاه های منتخب مترو نمایشگاه عکس با عنوان بوی ماه مهر برپا است و تصاویری از کلاس های درس و شور و شوق آغاز سال تحصیلی در گذرگاه های فرهنگی مترو در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شرکت مترو تهران از دهه شصتی ها

دعوت شرکت مترو تهران از دهه شصتی ها