مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 14:282019-09-22اجتماعي

ورود 3 هزار و 788 دانش آموز کلاس اولی به مدارس ملایر


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: امروز در سطح این شهرستان 3 هزار و 788 دانش آموز کلاس اولی ورود خود را به مدارس دوره ابتدایی جشن گرفتند.

- هادی سلگی در گفت گو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه از این تعداد هزار و 974 دانش آموز پسر و هزار و 814 دانش آموز دختر هستند، افزود: امسال مجموع دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان 21 هزار و 200 نفر است.

وی شمار دانش آموزان امسال شهرستان ملایر را در مقاطع مختلف تحصیلی 37 هزار و 500 نفر اعلام و اظهار کرد: به همت اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر 900 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت مدارس سطح شهر و روستا اهدا شد.

سلگی هدف از این کار را حمایت از دانش آموزان نیازمند و محروم در مدارس سطح شهر و روستاهای ملایر دانست و گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند و آینده این جامعه به دست آنها رقم خواهد خورد پس روا نیست هیچ دانش آموزی به علت بی بضاعتی از تحصیل باز بماند بلکه با تقویت ظرفیت ها و حمایت استعدادها در این قشر می توان شاهد موفقیت همه جانبه آنها در آینده بود که با رشد و تعالی، خدمتگزار مردم به ویژه خانواده های محروم باشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر در ادامه به تقدیر از دانش آموزان برتر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 3 هزار و 788 دانش آموز کلاس اولی به مدارس ملایر

ورود 3 هزار و 788 دانش آموز کلاس اولی به مدارس ملایر