مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:582019-09-22بين الملل

اعلام طرح حفظ امنیت خلیج فارس از سوی روحانی؛ تیتر رسانه های عربی


رییس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت که امسال در سازمان ملل با شعار «ائتلاف امید و هرمز، صلح برای منطقه» حضور می یابیم.

- اعلام طرح حفظ امنیت خلیج فارس از زبان روحانی؛ تیتر رسانه های عربی رییس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت که امسال در سازمان ملل با شعار ائتلاف امید و هرمز، صلح برای منطقه حضور می یابیم.

طرحی را در سازمان ملل پیش روی جهانیان قرار می دهیم که ایران با همکاری کشورهای منطقه امنیت منطقه، خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز را تامین می کند و اعلام می کنیم حضور نیروهای خارجی برای آبراه های جهانی، منطقه، امنیت کشتیرانی و نفت مشکل زا و خطرآفرین است.

این سخنان وی بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان صبح امروز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت 31 شهریور سالروز آغاز دفاع مقدس، در جوار حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن سی و یکمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: امروز 39 سال از تجاوز عفلقیان به سرزمین پاک ایران می گذرد و امروز زمانی است که باید یکبار دیگر فراز و نشیب دهه اول انقلاب را بازخوانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام طرح حفظ امنیت خلیج فارس از سوی روحانی؛ تیتر رسانه های عربی

اعلام طرح حفظ امنیت خلیج فارس از سوی روحانی؛ تیتر رسانه های عربی