مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-22پزشكي

مطلوبیت میکروبی آب برخی شهرهای خوزستان، پایین تر از میانگین


معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان گفت: انتظار داریم مطلوبیت میکروبی آب شبکه توزیع 100 درصد باشد اما مشاهده می کنیم که وضعیت مطلوبیت میکروبی در برخی شهرها به ویژه منطقه شهری اندیکا پایین تر از میانگین استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه خوزستان، ناصر ضیغمی در جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان که امروز (31 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که هر ساله در خوزستان با آن مواجه هستیم، بروز بیماری های منتقله از آب و غذا است که در سال جاری با توجه به وقوع سیل، نگرانی در این زمینه بیشتر بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص کنترل بیماری های منتقله از طریق آب و غذا، تصریح کرد: ارتقای سطح سواد سلامت عموم مردم و دانش آموزان و سطح دانش فنی پرسنل بهداشت و درمان، تقویت و گسترش هماهنگی بین بخشی با سازمان ذیربط در استان، تشدید و تقویت نظام مراقبت بیماری های منتقله از آب و غذا، تدارک داروهای مورد نیاز جهت مقابله با هر گونه اپیدمی بیماری، تشدید نظارت کارشناسان بهداشت و تامین آب آشامیدنی سالم و مواد غذایی، از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به برنامه های کنترل بیماری های منتقله توسط ناقلین پس از سیلاب، گفت: تقویت نظام مراقبت بیماری سالک و تقویت نظام مراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلوبیت میکروبی آب برخی شهرهای خوزستان، پایین تر از میانگین

مطلوبیت میکروبی آب برخی شهرهای خوزستان، پایین تر از میانگین