مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:482019-09-22پزشكي

سال تحصیلی مدرسه بیمارستانی بخش خون و سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس آغاز شد


مدیر اجرایی موسسه حمایت از کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس از آغاز سال تحصیلی مدرسه بیمارستانی بخش خون و سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس خبر داد.

- صدیقه کیوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موسسه حمایت از کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس سال 89 تشکیل و فعالیت عملی آن از بهمن ماه سال 90 با هدف کمک به هزینه های دارو و درمان کودکان سرطانی آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از بیماران تحت پوشش ما از روستاها مراجعه می کنند هزینه ایاب و ذهاب آن ها را نیز هم در نظر گرفته ایم.

مدیر اجرایی موسسه حمایت از کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس افزود: کار خود را از طریق بازارچه های خیریه و با تحت پوشش قرار دادن 30 کودک آغاز کردیم و اکنون نزدیک به 370 بیمار را تحت پوشش داریم.

کیوان تصریح کرد: در سال 94 با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اولین بخش استاندارد خون سرطان در بیمارستان کودکان بندرعباس ساخته و تجهیز شد و تمامی دستگاه های فوق تخصصی آن توسط خیرین خریداری و نصب شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه طول درمان کودکان سرطانی زیاد است و بعد از مرخص شدن از بیمارستان نمی توانند در مدارس عادی شروع به تحصیل کنند، جا مانده از تحصیل محسوب می شوند و وقتی یکی دو سال به مدرسه نروند تمایلی به ادامه تحصیل پیدا نمی کنند، ازاین رو پیگیر ایجاد یک مدرسه در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی مدرسه بیمارستانی بخش خون و سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس آغاز شد

سال تحصیلی مدرسه بیمارستانی بخش خون و سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس آغاز شد