مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 12:132019-09-22سياسي

فرهنگ سازی؛ زیربنای اصلی توسعه است


خالی بودن 48 درصد پست های سازمانی دستگاههای اجرایی استان نشان دهنده این مطلب است که ساختار مجموعه انسانی استان مشکل دارد و نباید در ارزیابی ها همانند سایر استانها قیاس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان افزود: فرهنگ سازی رفتارهای درست اجتماعی زیربنای اصلی توسعه است و تا زمانی که فرهنگ های ناهنجار حاکم بر جامعه اصلاح نشود، اگر به همه شاخص های توسعه هم دست پیدا کنیم، بازهم به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

وی بیان کرد: آگاهی بخشی به افراد در راستای آشناشدن به حقوق خود و محترم شمردن حقوق دیگران از جمله ضرورت های امروز جامعه استان است.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه افزود: توسعه مدیریت یعنی؛ عبور از مرز بندی ها و محدودیت ها و توجه به توانمندی افراد، بنابراین اگر این مهم را باور داشته باشیم، حقوق شهروندی نیز به خوبی رعایت شده است.

استاندار با بیان اینکه اولین هدف اصلاح نظام اداری؛ رعایت حقوق شهروندی و رفع تبعیض است، گفت: برای عبور از همه مرزبندی ها و محدودیت های جنسیتی، قومی و مذهبی که در استان داریم، نیازمند تلاش و کوشش همه مدیران هستیم.

احمدعلی موهبتی اظهار کرد: انتصاب مشاور امور بانوان استانداری از بین بانوان توانمند اهل سنت برای اولین بار پس از انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی؛ زیربنای اصلی توسعه است

فرهنگ سازی؛ زیربنای اصلی توسعه است