مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:482019-09-22ورزشي

عظمیمی: تیم موی تای برای اعزام به ترکیه باید حامی مالی داشته باشد


سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: براساس مصوبه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تنها می تواند 20 درصد از هزینه سفر تیمی را به مسابقات مختلف پرداخت کند و انجمن ها باید برای اعزام حامیان مالی داشته باشد در غیر این صورت سفر لغو می شود.

- شهرام عظیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره احتمال لغو سفر تیم موی تای جوانان و نوجوانان به مسابقات جهانی ترکیه به خاطر نبود بودجه اظهار کرد: براساس مصوبه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، تنها 20 درصد از هزینه های اعزام بر عهده ی فدراسیون ورزش های رزمی است و انجمن ها برای اعزام تیم خود به مسابقات مختلف باید حامی مالی داشته باشد، در غیر این صورت سفر آن تیم لغو می شود.

وی گفت: تا این لحظه هنوز هیچ حامی مالی برای اعزام تیم موی تای جوانان و نوجوانان به مسابقات جهانی ترکیه پای کار نیامده و ما هم نمی توانیم بیشتر از 20 درصد ارز از کشور خارج کنیم.

ضمن این که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون نیز به شدت مخالف دریافت هر گونه پولی از ورزشکاران برای اعزام آنها به تورنمنت های مختلف است و اگر انجمنی چنین اقدامی را انجام دهد برخورد خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون در زمینه هماهنگ کردن حامی مالی برای اعزام تیم موی تای رایزنی انجام داده است یا خیر؟ افزود: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظمیمی: تیم موی تای برای اعزام به ترکیه باید حامی مالی داشته باشد

عظمیمی: تیم موی تای برای اعزام به ترکیه باید حامی مالی داشته باشد