مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:232019-09-22فرهنگي

چرا هنرمندان داخلی برای سیمرغ فجر فراخوانده شدند؟


سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر برای تولید تندیس جشنواره در داخل کشور فراخوان داده در حالی که پیش تر اعلام شده بود تکنیک ساخت این «سیمرغ» به دلیل پیچیدگی هایش در ایران وجود ندارد.

- سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر برای تولید تندیس جشنواره در داخل کشور فراخوان داده در حالی که پیش تر اعلام شده بود تکنیک ساخت این سیمرغ به دلیل پیچیدگی هایش در ایران وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر فراخوانی را منتشر کرده که در آن آمده است: به منظور حمایت از تولید داخلی، از فعالان مرتبط در این حوزه دعوت می شود اعلام آمادگی خود را جهت تولید تندیس جشنواره فیلم فجر (سیمرغ بلورین) با جنس کریستال یکپارچه با مشخصات داخل عکس ها حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه به آدرس ایمیل admin@fajrfilmfestival.

com ارسال نمایند.

اگرچه در این فراخوان به حمایت از تولید داخلی تاکید شده اما سال گذشته هم برخی رسانه ها نسبت به اینکه چرا سیمرغ جشنواره از خارج وارد می شود، نقدهای را منتشر کردند اما پاسخ این انتقادها از سوی دبیر جشنواره (ابراهیم داروغه زاده) کاملا روشن بود چون امکان ساختش در ایران وجود ندارد.

این نکته را حتی محمدعلی قنبری، مسئول اتحادیه شیشه و آینه تهران هم تاکید کرده و با تایید اینکه امکان ساخت این سیمرغ ها در ایران نیست، گفته بود: برای ساخت تندیس های سیمرغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هنرمندان داخلی برای سیمرغ فجر فراخوانده شدند؟

چرا هنرمندان داخلی برای سیمرغ فجر فراخوانده شدند؟