مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:182019-09-22اقتصادي

اجلاس جهانی «راه ابریشم» توسعه گردشگری همدان را رقم می زند


رییس هیئت مدیره دهکده تفریحی گنجنامه با اشاره به میزبانی همدان از اجلاس جهانی راه ابریشم، گفت: توسعه صنعت توریسم از اولویت های کشور و به ویژه همدان است و در برگزاری اجلاس جاده ابریشم به دنبال بهره برداری از این موضوع خواهیم بود.

- اجلاس جهانی راه ابریشم توسعه گردشگری همدان را رقم می زند رییس هیئت مدیره دهکده تفریحی گنجنامه با اشاره به میزبانی همدان از اجلاس جهانی راه ابریشم، گفت: توسعه صنعت توریسم از اولویت های کشور و به ویژه همدان است و در برگزاری اجلاس جاده ابریشم به دنبال بهره برداری از این موضوع خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان و نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی راه ابریشم، سعید ترابیان با بیان اینکه باید از پتانسیل های شهر همدان برای معرفی این شهر و جذب توریسم استفاده کرد، افزود: اجلاس جهانی راه ابریشم به خوبی قادر به تحقق سیاست های گردشگری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی خواهد بود و باید از این امتیاز بهره لازم را برد.

وی با اشاره به اینکه به واسطه میزبانی همدان و برگزاری این اجلاس میهمانان داخلی و خارجی در همدان حضور پیدا می کنند و ضمن بازدید از اماکن و آثار تاریخی و فرهنگی همدان، با پیشینه و جاذبه های مهم و تأثیرگذار آن آشنا می شوند، ادامه داد: تلاش در راستای شناساندن بهتر همدان برای جذب گردشگر باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس جهانی «راه ابریشم» توسعه گردشگری همدان را رقم می زند

اجلاس جهانی «راه ابریشم» توسعه گردشگری همدان را رقم می زند