مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-22دانش

استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی مانع هدررفت سرمایه های ملی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی موجود داخلی، - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی کشور یکی از اهداف اصلی تشکیل این شبکه است تا از این طریق از خرید تجهیزات مازاد و هدررفت سرمایه های ملی جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی موجود داخلی، بیان کرد: استفاده درست از تجهیزات آزمایشگاهی موجود، بسیار مهم است، چون از بیشتر تجهیزات خریداری شده به درستی و به مقدار کافی استفاده نمی شود.

وی افزود: تعمیر و نگهداری تجهیزات و ایجاد انگیزه در آزمایشگاه ها برای استفاده بهتر از آن ها، از دیگر برنامه های شبکه است.

اسدی فرد، با اشاره به لزوم استانداردسازی خدمات تجهیزات آزمایشگاهی گفت: استانداردسازی خدمات باعث می شود که نتایج تحقیقات و آزمایشگاه ها قابل اعتمادتر و مطمئن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی مانع هدررفت سرمایه های ملی می شود

استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی مانع هدررفت سرمایه های ملی می شود