مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-22سياسي

روحانی در رژه 31 شهریور: حاضریم از خطا های گذشته همسایگان بگذریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور، صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیرو های مسلح که در جوار حرم امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، - رییس جمهور با بیان اینکه دشمن جرات تصمیم گیری در برابر نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران را ندارد، گفت: آنها دشمن راه دیگری را در سال های اخیر برگزیدند و به جای جنگ نظامی، تروریسم اقتصادی را علیه ملت ما آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور، صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیرو های مسلح که در جوار حرم امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حضور یافت.

روحانی در این مراسم با درود و به ارواح طیبه شهدای کربلا و امام حسین (ع) و سلام به روح امام خمینی (ره) و همه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای دفاع مقدس گفت: امروز 39 سال از تجاوز عفلقیان به سرزمین پاک ایران می گذرد و امروز وقتی است که باید یکبار دیگر فراز و نشیب دهه اول انقلاب را بازخوانی کنیم.

وی افزود: انقلابی که برای استقلال و آزادی مردمش و برای تحقق حکومت اسلامی و مردمی مسیر خود را یافته بود و می توانست نعمتی برای کل منطقه و جهان استضعاف باشد، دشمنان این انقلاب از روز اول روبروی ملت و اراده ملت تلاش مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در رژه 31 شهریور: حاضریم از خطا های گذشته همسایگان بگذریم

روحانی در رژه 31 شهریور: حاضریم از خطا های گذشته همسایگان بگذریم