مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 02:432019-09-21سياسي

گفت و شنود/ چه ربطی داشت؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت : یک نماینده مدعی اصلاحات و عضو فراکسیون امید گفته است فراکسیون امید می توانست بهتر از این عمل کند ولی نتوانست ! گفتم : - از طرف پرسیدند فلان مطلب در کتاب استاد شما با فلان بخش از همان کتاب چه ربطی داشت؟ طرف مدتی فکر کرد و گفت؛ از شما چه پنهان که استاد ما اصلا قائل به ربط نبود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت : یک نماینده مدعی اصلاحات و عضو فراکسیون امید گفته است فراکسیون امید می توانست بهتر از این عمل کند ولی نتوانست ! گفتم : بهتر از این یا بدتر از این ؟! حالا نگفته چرا نتوانست؟! گفت : می گوید علت آن برمی گردد به شرایط بین المللی مثل خروج آمریکا از برجام و.

! گفتم : عملکرد فاجعه بار فراکسیون امید چه ربطی به خروج آمریکا از برجام دارد؟! گفت : اختیار دارید! وقتی تغییر آب و هوا و بارش ابرها و.

به برجام ربط داشته، چرا خروج آمریکا از برجام با عملکرد منفعل و خسارت بار فراکسیون امید ربطی نداشته است ! گفتم : چه عرض کنم ؟! از طرف پرسیدند فلان مطلب در کتاب استاد شما با فلان بخش از همان کتاب چه ربطی داشت؟ طرف مدتی فکر کرد و گفت؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ چه ربطی داشت؟!

گفت و شنود/ چه ربطی داشت؟!