مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 16:332019-09-21سياسي

جهانگیری: کار ما در دولت این است اثر تحریم ها را به حداقل برسانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم تکریم و معارفه دبیران سابق و جدید هیات دولت که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد گفت: - معاون اول رییس جمهور گفت: کار ما در دولت و نهاد های حاکمیتی این است که اثر تحریم ها را به حداقل برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم تکریم و معارفه دبیران سابق و جدید هیات دولت که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد گفت: آقای حاجی میرزایی نیاز به تعریف ندارد بلکه بنا به شایستگی که داشته است مسئولیت سنگینی در مهمترین وزارت خانه کشور دارد.

وی ادامه داد: آقای حاجی میرزایی نگاه راهبردی، صداقت و پاکدستی داشت و کارنامه درخشانی در دفتر هیات دولت داشت، کسی تا الان تردیدی در هیچ مصوبه دولت نیاورده است.

جهانگیری خاطر نشان کرد: آقای سیمایی صرافی چهره بسیار آشنا برای جامعه دانشگاهی، حقوقی و مدیران اجرایی کشور است و یکی از اعضای شناخته شده علمی است و از نظر حقوقی یک چهره مبرز است، از نظر اجرایی در نهاد ریاست جمهوری و وزارت علوم فعالیت کرده و از نظر اندیشه صاحب فکر و شجاع است و می تواند اقداماتی که در زمینه حقوقی داشته در همین جا هم ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: کار ما در دولت این است اثر تحریم ها را به حداقل برسانیم

جهانگیری: کار ما در دولت این است اثر تحریم ها را به حداقل برسانیم