مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 14:482019-09-21سياسي

فراخوان سراسری «نهضت مردمی تحول در صدا و سیما» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهضت مردمی تحول در صدا و سیما با مشارکت تشکل های فرهنگی و دانشجویی، در فراخوانی با عنوان گام دوم از آحاد مردم و فعالان فرهنگی جهت پیوستن به این نهضت و ارسال نقد ها و مطالبات خود درباره عملکرد صدا و سیما دعوت کرده است.

- از آحاد مردم، فعالان و تشکل های فرهنگی انقلاب اسلامی دعوت می شود نقدها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در قالب های مختلف پیام متنی (نظر، یادداشت، مقاله و گزارش) و محصولات صوتی و تصویری (مستند، کلیپ و ویدیوی شخصی) به پایگاه اطلاع رسانی Gaamdovom.

com ارسال نموده یا با هشتگ #گام_دوم_دررسانه_ملی در شبکه های اجتماعی منتشر نمایند.

دبیرخانه نهضت مردمی تحول در صدا و سیما همچنین از مجموعه هایی که امکان برگزاری جلسات نقد و بررسی مردم صدا و سیما در موضوعات مختلف با حضور مسئولان مرتبط در استان ها دارند، دعوت می کند برای برگزاری سلسله جلسات گام دوم نهضت مردمی تحول در صدا و سیما اعلام آمادگی نمایند.

دبیرخانه این نهضت مردمی که در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی واقع شده است، از مسئولان صدا و سیما دعوت می کند در سلسله جلسات نقد و بررسی این سازمان حضور یابند.

همچنین دیگر مجموعه های فرهنگی جهت پیوستن به فراخوان گام دوم ؛ نهضت مردمی تحول در صدا و سیما می توانند با شماره 09016855290 تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سراسری «نهضت مردمی تحول در صدا و سیما» منتشر شد

فراخوان سراسری «نهضت مردمی تحول در صدا و سیما» منتشر شد