مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-21اقتصادي

فرصت‎ های شغلی مغایر با تحصیلات و ظرفیت زنان عامل افزایش نرخ بیکاری یزد


استاندار یزد با اشاره به برنامه های این استان برای تک رقمی کردن نرخ بیکاری، گفت: فرصت‎ های شغلی مغایر با تحصیلات و ظرفیت زنان از جمله عوامل تأثیرگذار در بالا بردن نرخ بیکاری یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه یزد، محمدعلی طالبی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، با بیان این که یزد بالندگی امروز خود را مدیون مشارکت زنان در عرصه های مختلف می داند، اظهار کرد: صدرنشینی بیش از 20 ساله یزدی ها در کنکور سراسری بیانگر مدیریت زنان یزدی در خانواده هایشان است.

وی اجرای سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده را قدمی موثر در راستای تحکیم بیش از پیش بنیاد خانواده دانست و افزود: در بحث مدیریت زنان قدم های خوبی در استان برداشته شده که انتصاب اولین معاون استاندار و اولین بخشدار زن در استان از جمله این اتفاقات بوده است.

استاندار در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به اشتغال بانوان، گفت: استان یزد یکی از استان های دارای بالاترین نرخ بیکاری در بین زنان است، البته شاید نرخ بیکاری استان نیز بی ارتباط با این وضعیت نباشد.

طالبی وجود فرصت‎ های شغلی مغایر با تحصیلات و ظرفیت زنان استان را از جمله عوامل تأثیرگذار در بالا بردن نرخ بیکاری یزد دانست و بیان کرد: حمایت از اشتغال های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت‎ های شغلی مغایر با تحصیلات و ظرفیت زنان عامل افزایش نرخ بیکاری یزد

فرصت‎ های شغلی مغایر با تحصیلات و ظرفیت زنان عامل افزایش نرخ بیکاری یزد