مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 12:582019-09-21سياسي

نباید یک ریال از اعتبارات چهارمحال و بختیاری برگشت بخورد


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم جذب اعتبارات استانی، افزود: نباید یک ریال از اعتبارات استان برگشت بخورد در صورتی که اعتبارات از سوی دستگاه اجرایی جذب نشود باید جابجایی صورت گیرد و به دستگاه دیگر داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – اقبال عباسی 30 شهریورماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: باید آمادگی لازم در خصوص برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس وجود داشته باشد و مسئولان در این مراسمات حضور پررنگی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم جذب اعتبارات استانی، افزود: نباید یک ریال از اعتبارات استان برگشت بخورد در صورتی که اعتبارات از سوی دستگاه اجرایی جذب نشود باید جابجایی صورت گیرد و به دستگاه دیگر داده شود.

عباسی گفت: اگر جایی بیان شود که تاکنون اعتبارات استان جذب نشده، دروغ است.

وی در خصوص برطرف شدن مشکل شهر کاج، تصریح کرد: در این شهر به دلیل سد بهشت آباد محدودیت هایی در خصوص سرمایه گذاری برای انجام کارهای عمرانی وجود داشت که خوشبختانه این مشکل برطرف و مجوزات لازم داده شد، همچنین مشکل آب شرب این شهر برطرف شد.

در ادامه علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی چند وقت اخیر سفر مقامات کشوری به استان صورت گرفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید یک ریال از اعتبارات چهارمحال و بختیاری برگشت بخورد

نباید یک ریال از اعتبارات چهارمحال و بختیاری برگشت بخورد