مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-21فرهنگي

اولین حضور بین المللی «گردو» در جشنواره فیلم لوکاس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، چهل و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان لوکاس از تاریخ 19 تا 26 سپتامبر (28 شهریور تا 4 مهر) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود و فیلم سینمایی گردو در روز های 24 و 25 سپتامبر (2 و 3 .

- فیلم گردو به کارگردانی محمدرضا حاجی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان لوکاس حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، چهل و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان لوکاس از تاریخ 19 تا 26 سپتامبر (28 شهریور تا 4 مهر) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود و فیلم سینمایی گردو در روز های 24 و 25 سپتامبر (2 و 3 مهر ماه) در این جشنواره به نمایش در می آید.

جشنواره لوکاس یکی از معتبرترین جشنواره های بین المللی کودک و نوجوان است و این اثر سینمایی اولین نمایش و حضور بین المللی خود را در بخش مسابقه مثبت 8 سال (+8) این جشنواره تجربه و با 7 فیلم دیگر از کشور های هند، دانمارک، آلمان، هلند، مجارستان و سنگاپور به رقابت می پردازد.

گردو به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی سید احد میکاییل زاده، داستان کودکی را روایت می کند که بابت گناهی که مرتکب شده، احساس می کند دست هایش در حال سیاه شدن است و این موضوع همزمان با اختلاف پدر و مادرش و جدایی آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حضور بین المللی «گردو» در جشنواره فیلم لوکاس

اولین حضور بین المللی «گردو» در جشنواره فیلم لوکاس