مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 19:482019-09-20سياسي

حمایت تمام قد دانشجویان و طلاب از کارگران / هپکو تنها نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان انقلابی و طلاب و جمعی از کارگران کارخانه هپکو ظهر امروز، 29 شهریور ماه با حضور در نماز جمعه اراک، - دولت زمینه را برای واگذاری سهام هپکو به کارگران و مدیریت تعاونی شرکت مهیا کند دانشجویان انقلابی سراسر کشور نیز در پایان این تجمع، در بیانیه ای خواستار واگذاری سهام هپکو به کارگران آن کارخانه و مدیریت تعاونی آن شرکت شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: کارگران دلسوز هپکو به جای پافشاری صرف بر معوقات خود، همواره مطالبه به راه انداختن کارخانه و از سرگیری خطوط تولید را داشته اند و در این مسیر با بیش از 1400 فرد و نهاد حکومتی مکاتبه داشتند که متاسفانه تاکنون پاسخی در جهت اصلاح عملی این فاجعه دریافت نکرده اند.

در این شرایط کارگران ناامید از همه جا برای شنیدن حرف هایشان و با وجود فرسایشی شدن این روند علیرغم میل باطنیشان، مجبور به اقدامات تنش زا شدند تا شاید به این صورت توجهات مسئولان و افکار عمومی را به تاراج ثروت ملی هپکو جلب نمایند.

اعلام می کنیم که باید به مر قانون عمل شده و قرارداد های واگذاری هپکو به جهت عدم بازپرداخت اقساط باطل اعلام شده و مالکیت آن به دولت بازگشته و تیم فنی، مدیریت شرکت را برعهده و روند تولید از سر گرفته شود تا لااقل در برابر نصب بنر های اسم سال در دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد دانشجویان و طلاب از کارگران / هپکو تنها نیست!

حمایت تمام قد دانشجویان و طلاب از کارگران / هپکو تنها نیست!