مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-20دانش

گردهمایی «آیین ورود» ویژه دانشجویان جدید دانشگاه فردوسی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گردهمایی آیین ورود ویژه دانشجویان ورودی 1398 در مقطع کارشناسی و دکترای عمومی با حضور هیئت رییسه دانشگاه، - گردهمایی آیین ورود ویژه دانشجویان جدید دانشگاه فردوسی برگزار می شود گردهمایی آیین ورود ویژه دانشجویان ورودی 98 دانشگاه فردوسی مشهد در روز های 7 و 8 مهرماه در مجتمع کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گردهمایی آیین ورود ویژه دانشجویان ورودی 1398 در مقطع کارشناسی و دکترای عمومی با حضور هیئت رییسه دانشگاه، روسا و معاونان دانشکده های دانشگاه فردوسی مشهد در روز های یکشنبه 7 و دوشنبه 8 مهرماه در تالار رودکی مجتمع کانون های فرهنگی دانشگاه برگزار می شود.

به منظور آشنایی دانشجویان نوورود با فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نمایشگاه مهر با حضور تشکل های اسلامی دانشجویان، انجمن های علمی دانشجویی، کانون های فرهنگی هنری و اجتماعی و بخش های مختلف اداری دانشگاه در حوزه های آموزشی و رفاهی در بیش از 30 غرفه پذیرای دانشجویان برپا خواهد شد.

این مراسم بخشی از برنامه ورود به دانشگاه محسوب می شود و شرکت تمامی دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی و دکترای عمومی در این برنامه، الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی «آیین ورود» ویژه دانشجویان جدید دانشگاه فردوسی برگزار می شود

گردهمایی «آیین ورود» ویژه دانشجویان جدید دانشگاه فردوسی برگزار می شود