مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 10:582019-09-20پزشكي

عوامل موثر بر کارایی بهتر لیزرهای زیبایی


موهای ناخواسته مهم تلقی می شوند چرا که در بعضی افراد ممکن است موجب بروز مشکلات روانی و اجتماعی شوند.

روش های متداول از بین بردن مو نظیر تراشیدن و اپیلاسیون موقتی است و الکترولیز نیز اگرچه دائمی به نظر می رسد؛ - اما دشوار، وقت گیر و دردناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفاده از لیزر در رفع موهای زائد بر پایه قوانین ترمولیز انتخابی قرار دارد که شامل انتخاب صحیح طول موج، پهنای زمان پالس و چگالی انرژی است.

در دسته درمان های تخریبی، لیزر موهای زائد به صورت گسترده و فراگیر به عنوان روشی ساده، کم عارضه و موثر به تدریج جایگزین روش های سنتی شده است؛ بنابراین هدف مطالعه حاضر ارزیابی فاکتورهای موثر بر نتیجه در درمان موهای زائد با لیزر است.

به منظور بررسی عوامل موثر بر نتیجه درمان با لیزر جهت رفع موهای زائد، تیم پژوهشگران متشکل از دکتر رزیتا داودی، دکتر رفعت گرایلی، الناز سلطانی، نجمه مهاجری، دکتر زهراخانی، ناهید جلالیان الهی در مراکز تحقیقات ایمنی بیمار دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تحقیقات پزشکی هسته ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همچنین کلینیک تخصصی پوست و موی شاپرک مشهد، تحقیقی را به شرح زیر انجام دادند.

مطالعه حاضر مطالعه ای گذشته نگر بر روی پرونده 122 فرد مراجعه کننده به کلینیک تخصصی پوست و مو برای رفع موهای زائد است و افراد مبتلا به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل موثر بر کارایی بهتر لیزرهای زیبایی

عوامل موثر بر کارایی بهتر لیزرهای زیبایی