مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 21:032019-09-19سياسي

دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با آیت الله سبحانی و علوی گرگانی


اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به طور جداگانه با آیات عظام سبحانی و علوی گرگانی دیدار کردند.

- دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با آیت الله سبحانی و علوی گرگانی اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به طور جداگانه با آیات عظام سبحانی و علوی گرگانی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدارها گزارشی از مراحل مختلف تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه و اظهار شد این سند حاصل کار هزاران تن از دانشگاهیان و حوزویان و مسئولان راهبردی است که در قالب اندیشکده ها، کنفرانس ها و نشست های علمی و دریافت هزاران مقاله در طول هشت سال فعالیت منجر به تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شده است اما با وجود این همه تلاش، هنوز نیاز به بررسی و پیگیری و کسب نظر اندیشمندان برای تکمیل دارد.

همچنین از آیات عظام درخواست شد تا با طرح موضوع فقه پیشرفت، فقه فرهنگ و فقه سبک زندگی در دروس خارج، زمینه طرح بیشتر مباحث پیشرفت در حوزه را فراهم آورند.

آیت الله سبحانی ضمن آمادگی برای طرح موضوع در دروس حوزه، برای عملیاتی شدن و اجرای الگو به نکاتی اشاره و اعلام کردند با تشکیل کارگروهی از فضلای حوزه در دفتر وی، با مداقه در متن الگو، نظرات و پیشنهادهای خود را برای تکمیل الگو به شورای عالی ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با آیت الله سبحانی و علوی گرگانی

دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با آیت الله سبحانی و علوی گرگانی