مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 20:182019-09-19سياسي

راه آهن تبریز- میانه اولویت دارترین پروژه عمرانی استان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، پروژه راه آهن تبریز- میانه را مهم ترین و اولویت دارترین پروژه عمرانی استان دانست و بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه و اتمام آن در بازه زمانی تعیین شده تاکید کرد.

- راه آهن "تبریز- میانه" اولویت دارترین پروژه عمرانی استان است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، پروژه راه آهن "تبریز- میانه" را مهم ترین و اولویت دارترین پروژه عمرانی استان دانست و بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه و اتمام آن در بازه زمانی تعیین شده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه شورای فنی استان، با اشاره به آخرین روند اقدامات انجام شده در ایستگاه راه آهن بستان آباد، از اشتباهات فنی پیمانکار در اجرای این ایستگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قصور و بی توجهی در اجرای این بخش از پروژه موجب تأخیر در اتمام آن و نارضایتی مردم شده است.

وی، شورای فنی استان را تنها مرجع بررسی مسائل فنی پروژه های عمرانی در استان دانست و اظهار کرد: با طرح مسائل فنی در این جلسه و بررسی نقاط ضعف و قوت پروژه ها باید از تکرار اشتباهات آتی خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری از موارد، رابطه کارفرمایان و مشاوران، تحت تاثیر برخی مسائل دیگر قرار می گیرد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن تبریز- میانه اولویت دارترین پروژه عمرانی استان است

راه آهن تبریز- میانه اولویت دارترین پروژه عمرانی استان است