مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 19:132019-09-19سياسي

سردار سلامی: هیچ مشکلی در امنیت مرز ها نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، - فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت زدایی مورد هدف ما هستند گفت: خوشبختانه امروز هیچ مشکلی در موضوع امنیت مرز ها نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، اظهار کرد: خوشبختانه با مجاهدت ها و تلاش های ارزنده ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی این استان انجام می دهند و اشراف و تسلط اطلاعاتی که بر مرز ها دارند، بحمدالله امنیت در این مرز ها در تراز بالا و اطمینان بخشی است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: مرز ها و امنیت آن ها در همه نقاط کشور، از جمله در خراسان شمالی که با کشور ترکمنستان هم مرز است مهم و حیاتی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از تلاش های استاندار خراسان شمالی برای توسعه جاده ای مرزی که کار مرزبانی را تسهیل می کند، افزود: امیدواریم با ارتقا و توسعه تلاش ها و به هم پیوستن این جاده ها سهولت های تردد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: هیچ مشکلی در امنیت مرز ها نداریم

سردار سلامی: هیچ مشکلی در امنیت مرز ها نداریم